Problemy z GF4MX440

Autor: e1mo (e1mo_at_tenbit.pl)
Data: Mon 18 Aug 2003 - 09:33:37 MET DST

Cze!!
Mam problem: Niedawno zakupiłem kartę graficzną Ge - Force 4 MX 440, który
obsadziłem na płyvie Elpina MB686BXA2 (Ali Aladdin Pro2), z 256 MB Ram, i
procesorem Pentium 2 233 MHz. Windows Millennium się wiesza na każdych
sterownikach do GF (oryginalnych i najnowszych detonatorach), Zaś Win XP
chodzi normalnie, tylko w systemie pod kartą graf.jest zółty wykrzyknik(Przy
instalacji dawał komunikat, że sterowniki nie są podpisane cyfrowo).

Z góry dziękujęza każdą pomoc