Re: Składacz zawodowiec, czyli co oni, k...., wiedzą o składaniu? [długie]

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Mon 18 Aug 2003 - 05:17:42 MET DST

Zeus wrote:
> Sam byłem świadkiem w sklepie komputerowym wyboru monitora na podstawie
> kształtu i koloru, a nie parametrów - tylko do dziś nie wiem po co kupować
> ładny ale kiepski monitor - by dobrze wyglądał na biurku??

W około 95% komputerów firmowych i c.a. 80% komputerów domowych z
którymi miałem styczność odświerzanie obrazu ustawione było na
standardowe 60Hz. Zauważam odrazu, bo jestem na to wyczulony i gdzieś do
80Hz obraz mi miga. Kto ma więc patrzeć na te parametry? Patrzy się na
wygląd, niestety. A później gadanie, że "oczy i głowa boli od komputera"...

Pozdrawiam

Czarek Gorzeński