Re: Rozmiar obrazu na monitorze

Autor: Bartosz Woźniak (feniks_at_repcio.net)
Data: Mon 18 Aug 2003 - 01:19:46 MET DST

Witam ponownie

> Jeśli tak, to dlaczego dzieje się to w odstępach czasu, np. po dwóch
dniach?
> Mogę włączyć i wyłączyć monitor kilka razy dziennie i obraz pozostaje bez
> zmian, a nagle po kliku dniach samoczynnie się rozszerza i tak pozostaje,
> pomimo, że wartość szerokości ustawiona poprzez OSD nie ulega zmianie.

Otóż elementy elektroniczne np. kondensatory w miarę czasu się wysuszają i
tracą swoją pojemność i nie działa to na zasadzie, że walnie i nie ma
obrazu. Ja mam tak na telewizorze, że obraz mi normalnie skacze, znaczy
zwęża się i rozszerza samoistnie (muszę to w końcu naprawić :)

Przypuszczam, że u ciebie będzie sytuacja z kondensatorami, albo z
rezystorami.

> Pozdrawiam,
> PrzemekP
>
> Jeśli chcesz wysłać mi coś na priva to usuń z adresu tekst "antyspam_"

Pozdrawiam
Bartek