Re: Lexmark z45 - zapchane dysze?

Autor: Volcan Computers (volcan.computers.nospam_at_interia.pl)
Data: Sun 17 Aug 2003 - 22:45:06 MET DST

> Czym to przeczyscic, jakis spiryt, woda...?

Śmiesznie to zabrzmi, ale ja wyczyściłem... atramentem :)
Napełniłem kartridż (właśnie do Z45) i nie chciał drukować. Trochę się
wkurzyłem i zostawiłem drukarkę w spokoju. Kilka dni później kliknąłem z
przyzwyczajenia ikonkę drukuj (zamiast wybrać drugą drukarkę - Lexmark jest
domyślną) i wyjechała kartka idealnie wydrukowana. Głowice na pewno były
zaschnięte bo nie wyszła przez nie po napełnieniu ani kropelka atramentu
(zestaw InkTeca - po napełnieniu odsysa się strzykawką trochę artamentu z
głowic - w tym wypadku nie udało się nic wyssać). Kilka dni potem drukarka
drukowała już porządnie.
Co do płynów czyszczących - bywają różne paskudztwa, które potrafią
skutecznie zniszczyć głowicę. To samo tyczy się spirytusu - ja używałem go w
przypadkach beznadziejnych i kilka razy się udało, ale jednak głowice trzeba
było szybciej wymieniać.
Pozdrawiam :)
volcan