Re: monitro 19"

Autor: Santana (santana_at_poczta.fm)
Data: Sun 17 Aug 2003 - 18:23:39 MET DST

Użytkownik "Wesol" <lukasz12_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Kupuje monitor. Nastawiłem się na Samsunga 19 - model 959 NF. Parametry ma
> niezłe, ale najlepiej jest jak ktoś napisze jak się ten monitor sprawuje.
> Ewentualnie proszę o alternatywne modele w cenie do 1500 zł.

A może NEC FE 991 SB http://sklep.benchmark.pl/pelny_3579.html , lub troche
droższy Mitsubishi Diamond Plus 93 SB
http://sklep.benchmark.pl/pelny_6846.html Odkąd kupiłem Mitsu stałem się
chyba troche tendencyjny :)
Pozdrawiam
P.S. Mieliśmy w firmie trzy monitory Samsunga (starsze modele) i po trzech
latach wszystkie jak jeden zaczęły mieć poważne problemy z jasnością, co
sugeruje że kinole miały już dość. Być może w nowych modelach już tak nie
jest, ale troche się zraziłem. To oczywiście moje subiektywne odczucie ;)