Re: Monitor LCD 17- ma byc takze do gierek.

Autor: bobas007 (bobas007_at_hoganospam.pl)
Data: Sun 17 Aug 2003 - 17:40:39 MET DST

> Jeśli w szybkich sekwencjach na tym monitorze nie widać żadnego
> opóźnienia to chyba wyczerpuje temat :-).
Kto nie widzi ten nie widzi. Zacytuję fragment z Tomshardware:
"As for afterglow, as we've already said, it doesn't matter a lot,
but it is still more than you'll find on monitors with Hyundai panels
(dotyczy 1760V czyli "po naszemu" 1701).
Wiele to nie wnosi... Jednak coś tam zobaczyli ;-)

> VESA to 4 dziury na śruby rozmiaru M5 w kwadracie o boku zdaje się 8 cm.
> Nawet samemu można zaadoptować dowolne ramię lub zrobić uchwyt na ścianę.
OK. To powiedz, za ile można nabyć takie obrotowe cudo na stolik
i oprogramowanie, żeby można to zaadoptować do 1760NX?

> Chyba nikt nie miał odwagi eksperymentować na sobie :-)
Mogę być pierwszy? ;-)
PS: Czy mógłbyś odpowiedzieć na privka, którego wysłałem?

--
Pozdro
bobas007