Re: Monitory LCD

Autor: Młody (ciapek79_wywalto_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Aug 2003 - 16:35:02 MET DST

Użytkownik "Tomasz Jurgielewicz" napisał :
> wczytasz to na lampy podświetlające dają rok)
>
> No, przepraszam. Dobre firmy dają 3 lata na wszystko. Np NEC.

Osoba która zapoczątkowała wątek pytała czym ma się kierować, więć chyba
warto zwrócić uwagę na to żeby dokładnie przeczytać warunki gwarancji.

> To akurat nie ma znaczenia. Ważna jest równomierność rozświetlenia
> ekranu a nie ilość lamp.

a skąd się bierze nierównomierność podświetlenia.....

> rynku, ale naprawdę warta uwagi.
>
> Warta uwagi dlaczego? Bo ma fajne obudowy i dobre parametry na papierze?
> Belineą też się ludzie zachwycają, choć powoli dociera że to badziewie.

dlaczego twierdzisz, że jest dobra tylko na papierze ? moze jakieś konkrety
?
Tak sie składa, że troszke monitorków (różnych firm) przetestowałem na
własne potrzeby i monitory Neovo przy swojej cenie nie mają konkurencji...

> Jeśli firma jest "nowa" w tej branży dlatego lepiej nabyć monitor
> producenta, który ma uznaną renomę w produkcji monitorów, da dobrej
> jakości produkt i pewną gwarancję. Jak się jakiś tajwański wynalazek
> zepsuje, możesz się obudzić z ręką z nocniku.

napisałem, że firma jest nowa na POLSKIM rynku...

Proponuję uwazniej czytac posty...

--
Pozdrawiam Młody