Re: Co jest z tymi Seagatami?

Autor: stefe (stefe_at_wp.pl)
Data: Sun 17 Aug 2003 - 12:35:16 MET DST

Dnia 2003-08-17 12:27, Użytkownik MarekZ napisał:

> Seagate, który mi padł ( pisałem parę postów wcześniej ) to faktycznie mogło
> być od przegrzania ( był w szufladzie między nagrywarą a DVD ). Coś te
> Seagaty wrażliwe... : )
> Teraz na wszelki wypadek ma luz no i dałem elektroniką do góry coby ciepło
> mogło spokojnie odlecieć : )

jezdzisz samochodem? odlacz chlodnice, owin jakims kocem caly silnik jak
sie zatrze to opisz ;-) ... wydaje mi sie, ze jakies warunki uzytkowania
sprzetu nie tylko komputerowego, elektornicznego, ale ogolnie sprzetu
musza byc spelnione i tyle... i dlatego jest tyle postow o padnietych
HD... w wielu przypadkach to jest wina uzytkownika... sam widzialem
moich kolesi co maja pierwszy komputer i jak grzebia tam tymi swoimi
lapskami nieraz nawet nie wylaczam go dobrze ;-) az sie serce kraje ;-)

Pozdr. stefe
GG 1343214 stefe_at_wp.pl