Re: temperatura celerona 1,8

Autor: Dj Gippo (djgippo_at_NOSPAM.satfilm.net.pl)
Data: Sun 17 Aug 2003 - 12:04:54 MET DST

W poprzednim odcinku telenoweli Santa Barabara starszy powiedzial :

> jaka powinien mieć temperaturę pracy taki procesor? jak uruchamiam komputer
> ma on około 32 stopnie, po włączeniu filmu w formacie AVI wzrasta w ciągu
> kilkunastu minut do 47 stopni i mam wrażenie ze wszystkie aplikacje chodzą
> dużo
> wolniej, filmy chyba nieznacznie obciążają procesor, nie mam żadnych gier
> (słaba grafika 8MB), ale czy przy graniu temperatura wzrasta jeszcze
> bardziej?
> czy to normalne dla tych procesorów?

ja tez mam celka 1.8 i przy starcie systemu mam 34*C, w filmach mam
okolo 40-45, a przy grze w dosc mocozerny Flight Simulator 2002 to
skacze do 47*C .... wiec nie masz sie co bac ze za duza.. to jest chyba
w miare ludzka temperatura..zwazywszy na to ze qmpel ma durona 1.3 i
przy starcie kompa ma 57*C :)
pozdro

--
Dj Gippo