Re: problem z dyskiem twardym

Autor: PP (pemo74_at_wp.pl)
Data: Sun 17 Aug 2003 - 08:50:58 MET DST

> Jest to możliwe jeżeli możesz to powinieneś dokonać aktualizasji biosu bo
> bez tego to raczej będzie ciężko.
> W starszych modelach płyt jest ograniczenie do 8 GB dla dysków.

nowy bios moze pomoc albo nie. ja mialem podobny przypadek. plyta byla tez
jakas stara z procesorem amd k6-2. bez problemu widziala dysk maxtor 20 Gb,
byl na nim zainstalowany system i wszystko chodzilo. za to nie widziala
dysku seageate barracuda 40 Gb. wiec czesem problem moze byc chyba w czym
innym a nie tylko w aktualnym biosie.