Re: czy pomoze underclocking?

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 16 Aug 2003 - 23:25:40 MET DST

Jakub Kalina wrote:

> mam maly (a nawet nieco wiekszy problem). otoz mam w domq serwrek, w
> ktorym chodzi petium celeron 300 mhz. wszystko byloby ladnie, ale co
> dwa-trzy dni serwerek pada, co tlumacze wina proca, wszak nawet
> wciskajac numlocka etc. dioda na klawiaturze nie reaguje.

a jaki to jest serwerek?? jaki OS??

ja bym to tlumaczyl zwalona pamiecia RAM :> zapusc www.memtest86.com i
zobacz jakie sa bledy;

[...]
> jednak radiatorek pentiumowi nie starcza, kupilem orginalnego kulerka do
> tegoz wlasnie proca. efekt byl wrecz odwrotny niz zamierzony - proc
> padal czesciej. przy czym cooler wial raczej tak jak trzeba - to jest w
> kierunku do procesora.

aha - czyli podczas zakladania wentylatora, poruszyles jakas karte w
slocie albo sam procesor; musisz pogodzic sie z faktem, ze komputer to
jest zestaw podzespolow; i to ze ty masz zamiar zalozyc wentylator na
proca, to nie znaczy ze przy okazji nie poruszysz czegos innego :D

> moze jakis underclocking pomoze? a moze to jednak nie jest wina
> procesora (w takim razie czego?)...

RAM :>

> vcore ma na default, czyli 2.00 volta - moze zmiana napiecia pozwoli na
> zabawe tym? na na over i underclockingu za bardzo sie nie znam, nie chce
> tez nic zbabrac, bo drugiego serwera nie mam ;)))

> kontakt ze mna @:

zasada: pytanie na grupie, odpowiedz na grupie;

pozdrawiam;
adas;