Re: Dziwne zachowanie MAC'a

Autor: Avatar (avatar_at_12dz.mil.pl)
Data: Sat 16 Aug 2003 - 20:09:10 MET DST

> U mnie objawy sa podobne - po zmianie biosa na F10, MAC adres zmienil sie
na
> same zera. Po wpisaniu w biosie innego, restarcie i ponownym wejsciu,
znowu
> sie resetuje do samych zer. Zastanawiam sie czy nie zrobic dawngrade-u do
> F9, ale boje sie ze to nic nie da. Jak ktos rozwiaze problem, niech da
znac
> wszystkim zainteresowanym rowniez na priva.

uff to jednak ten BIOS :]
a juz myslalem ze cos sie stalo z sieciowka.
ja wpisalem w windows jakis tam adres z glowy i narazie wsio dziala, a co
dziwne jak w windows dam ze mac jest niedostepny to ipconfig /all pokazuje
wtedy odwrotnosc wpisanego wczesniej mac'a ;] cos przedobrzyl producent z
tym biosem, btw dalo mi to troche do myslenia, bo np moj server internetowy
opieral sie wlasnie na MAC i IP rozpoznawaniu userow, a teraz latwo sie
podszyc pod kogos, i ktos niepowolany z LA moze miec dostep do internetu jak
sie troche postara. ma ktos jakis inny sposob weryfikacji userow w lan?

Pozdrawiam SirLEO