radeon 8500le i COLIN 3

Autor: Bastian Baltazar Buks (plastic_at_interia.pl)
Data: Sat 16 Aug 2003 - 20:00:40 MET DST

mam karte radeona 8500le (Hercules) + dx9.0 i gierka niestety nie chodzi...
tzn widze animacje(a raczej filmik) wchodzi do menu w ustawieniu grafiki
moge wszystko zmieniac i jest wszystko OK.
Problem polega na tym, ze gra stoji w miejscu kiedy laduje sie 1 mapa (po
takiej animacji co do tras) jest taki bialy ekran i laduje 1 trase i na tym
stoji.

Sprawdzalismy u kolegi i tego problemu nie bylo, wiec pewnie wina sprzetu...
Mial moze ktos taki problem i moze pomoc? Moze jakis patch potrzeba albo
wlaczyc jak opcje typu VSYNC (mam wylaczona)?

Szukalem na necie ale nic nie bylo : /
Z gory dziekuje za kazda porade.
Pozdrawiam.

Jarek
ICQ#: 106643011
GG#: 3131651
Mail: oya[malpa]irc[kropka]pl
Nie czuje sie odpowiedzialny za slowa, bo i tak nikt mnie nie slucha.