Re: agp 8x a stara grafika, procesor athlon box czy nie ?

Autor: peter1981 (peter1981_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 16 Aug 2003 - 17:17:56 MET DST

Użytkownik "RA" <amonra_at_poczta.interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
RA
> ,
>
> mam jeszcze jedno takie pytanie - bo chyba zrezygnuje z Abita i wezme,
liczy
> sie w sumie przedzial cenowy a to nie zestaw dla mnie ;)
>
> ECS L7VTA2 DDR KT400 AGP8x
> czy ona moze obslugiwac ta rive ?

lepiej dołożyć do płyty i kupić coś lepszego niż ecs, z którymi do końca to
nie wiadomo jak mogą się zachowywać, ale twój wybór, przecież nie jest
powiedziane że trafi ci się słaby egzemplarz
a co do grafiki, to tak jak napisałem wcześniej, riva tnt2 obsługuje agp4x
więc powinna działać na płytach które mają agp8x bo 4x też obsługują