Re: agp 8x a stara grafika, procesor athlon box czy nie ?

Autor: peter1981 (peter1981_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 16 Aug 2003 - 16:43:32 MET DST

Użytkownik "RA" <amonra_at_poczta.interia.pl> napisał w wiadomości

> czy do tej plyty potrzebny jakis nowy zasilacz
> czy wystarczy ten ktory byl od poczatku w kompie i byl kupiony jako zestaw
> procesorem celeron 600
>
> czyli ok.. s 2 lata temu

zależy jakiej jest mocy i czy dobrej firmy, poza tym może nie mieć takiej
dodatkowej małej kwadratowej wtyczki od zasilania, a taki gniazdko jest na
tym abicie, więc jak nie ma to wskazane jest kupno nowego zasilacza, choć i
bez tego powinien komp ruszyć gdyż widziałem taką sytuację że kumpel ileś
tam czasu miał kompa z nie podłączoną tą wtyczką i mu chodził,