Re: DVD - słaba jakość

Autor: Przemek (senser_at_biezanow.net)
Data: Sat 16 Aug 2003 - 16:58:06 MET DST

Użytkownik Peterphk napisał:

> Creative to nie najlepszy wybor jesli chodzi o napedy, np. cd-rom'y 52x tej
> firmy nie byla zbyt dobre
Tak, ale w czasie kiedy kupowałem Creative'a niestety nie miałem zbyt
dużej wiedzy o sprzęcie.

> Jesli chodzi o CD-ROM'y Asus'a to jeszcze nie spotkalem nikogo kto by mial z
> nimi problem.

Pytam z ciekawości, bo obchodzę się delikatnie ze sprzętem, a jednak coś
  zaczyna się dziać. Teraz na szczęście wydatek na nowy CD-ROM jest o
wiele mniejszy niż kilka lat temu.
A propos: mam nagrywarkę Teac'a i działa bardzo dobrze. Nie wiem, czy
jest to kwestia silniejszego lasera, czy firmy.