Re: Czym usunąć naklejki z procesora?

Autor: adam (adam_at_no-address.com)
Data: Sat 16 Aug 2003 - 14:48:24 MET DST

Użytkownik "Hazel" <h-zel_at_nospammm.o2.pl> napisał
> No wlasnie.. czym to zrobic zeby procesorowi nie zrobic krzywdy? Na moim
> (Athlon XP) trzymaja sie okrutnie mocno i skrobiac usuwam ok 0.3mm^2 na
> minute :( Jaka substancja pomoze mi z tym a nie rozpusci procesora?

Kropelkami benzyny ekstrakcyjnej mozna nasaczyc nalepke choc zalezy jaki to
rodzaj nalepki - wtedy po kilku minutach klej zostaje na tyle uszkodzony, ze
latwiej idzie zdrapywanie.
Jak sie uda to rzesztki kleju tez powinno dac sie zmyc ta benzyna.
Benzyna ekstr. ma to do siebie, ze nie rusza wiekszosci plastikow, lakierow.

adam