NEC 771 SB c.d.

Autor: WuWu (donamimi_at_nospam.tlen.pl)
Data: Sat 16 Aug 2003 - 13:36:07 MET DST

Witam!

A oto kolejny kamyczek do ogrodka;)
Niedawno zalilem sie Wam na wystepujacy w tym monitorze efekt pompowania,
ktory nie powinien wystepowac w monitorach _takiego_ producenta! Teraz mam
kolejny problem. I zeby bylo juz tak do konca zle, wystepuje on w innym
egzemplarzu tego modelu (pompowanie oczywiscie tez jest;). Obraz na ekranie
po prostu drzy, moze bardziej delikatnie - plywa poprzecznie. Amplituda jest
malutka, ale to widac i strasznie drazni - szczegolnie na statycznym obrazie
Oczywiscie powiecie, zeby do serwisu. Ale to juz drugi NEC 771 w moim zyciu,
a mialem stycznosc tylko z dwoma, ktory sprawil mi zawod i jestem juz
zniechecony do tej firmy. Dodam, ze ten objaw pojawil sie dopiero kilka dni
po zakupie...

Dodam, ze nie ma zadnych glosnikow w poblizu (efekt moze sie kojarzyc z
wplywem dzialajacych na monitor pol magnetycznych) Degauss tez byl. Kabel
nie przebiega kolo czegos, co mogloby zaszkodzic. Karta GF4 MX.
Nie ma rowniez tunera TV...
Czy mozna sie tego jakos pozbyc nie tracac monitora na blizej nieokreslony
czas?

Pozdrawiam
WuWu