Re: TV PV-BT848P+ na w2k

Autor: Dawid Gibek (misio4uUSUNTO_at_irc.pl)
Data: Sat 16 Aug 2003 - 08:23:13 MET DST

In news:bhjiea$f7e$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
DSP <komodorowiec_at_poczta.fm> typed:

> Wydaje mi się że W2k i XP w ten sam sposób traktują kartę
> telewizyjną. Więc powiem co zrobiłem ja aby działało w XP. Nie
> pomagało kompletni nic karta działała tylko w W95 W98 i WinME co do
> XP to przeboje od wywalenia się aplikacji TV do blue sreen.

Mam ta karte od ponad 4 lat. Odkad mam w2k to srednio co pol roku
cos staram sie z nia zrobic sensownego, bo lezy nie uzywana.

Instalowalem jakies pol roku temu stada roznych sterow,
ale widze, ze teraz nawet te stery nie ruszaja bo sypie sie w2k.
Wczesniej sie nie sypalo wlasnie. Czyzby to przez SP3? SP4?
Poprzednio mialem SP2, reszta ustawien chyba taka sama.

> Poczytałem że ta karta (mowa o modelu 4C bo takowy posiadam) działa
> tylko na IRQ7 niby nic nowego, ALE moja płyta miała włączone APIC
> (automatycznie programowanly kontroler przerwań) i windows nie może
> przydzielić IRQ7 bo takowego wogóle wtedy nie ma (są od IRQ16 w górę
> chyba). WIN9x z tego wogóle nie kożystają. Po przestawieniu w BIOS na
> PIC (oczywiście ponowna instalka XP) wszystko chodzi na driversach
> WDM a teraz nawet znalazłem driversy PixelView do tej karty i chodzi
> "pięknie".

Hmm, a gdzie to moge znalezc w BIOSie? Bo czegos jak APIC nie moge
znalezc. Mam ABITa sprzed 5 lat :)

Chociaz przeinstalowanie windy mi sie sredio na jeza podoba ...

--
Pozdrawiam
misio4u   /   misio4u (at) irc (kropka) pl   /   GG 13902