Re: okrągłe kable do dysków - czy można

Autor: Tarki (mihtur_at_NOSPAMgo2.pl)
Data: Fri 15 Aug 2003 - 22:56:10 MET DST

> Czy mogę kable ata pociąć w paski i obkleić je taśmą izolacyjna tak aby mi
> sie zrobily okrągłe (coś jak kable cooler mastera). Czy moge to zrobic z
40
> i 80 zlowymi . Czy nie bedzie zakłuceń na 80 żyłowych kablach?
------

Mozna, z 40 zylowa tasma nie mialem problemow, z 80 zylowa bylo troche
trudniej, praktycznie nie mozna naciac tak zeby sie czasem nie zdazylo
odkrycie zyly, ale wtedy zabezpiecz Szkotem takie miejsce. Aha, nie rozcinaj
pojedynczych zyl, tak co 10 zyle, zrob 8 paskow, poskladaj i oklej tasma,
ale raczej tak, zeby kolejne paski na siebie za bardzo nie nachodzily, bo
kabel bedzie za sztywny,

powodzenia