Re: Moj dysk (chyba) chodzi za wolno

Autor: Pawel_sm (Pawel_sm_at_poczta.onet_usun_to_.pl)
Data: Fri 15 Aug 2003 - 22:33:02 MET DST

> Sprawdź. Numer wersji płyty jest wygrawerowany na samej płycie.
pisze "rev. 1.0"

W archiwum wyczytalem ze byly przypadki tych plyt z fabrycznie wgranym
biosem 3.4 a na samej plycie bylo napisane PCB 1.0

Rowniez w archiwum znalazlem info. ze jezeli plyta ma chipset VIA KT133A to
jest PCB 3.x a taki wlasnie chipset ma moja.

Program cpu-z podaje:
Chipset: KT133A
Revision: 3

To ja juz nie rozmumiem, jaka mam wersje plyty ?

> No to masz na 99% PCB 1.0, bo to są BIOSy przygotowane z myślą
> o tej wersji płyty. Pozostaje Ci albo wgrać BIOS 3.6 lub 3.7,
> mając nadzieję, że u Ciebie zadziała tak samo, jak u innych
> ludzi, którzy pomyślnie używają tej wersji z płytą PCB 1.0,
> albo pogodzić się z marną pracą dysku.

Sprobowalbym ale co bedzie jezeli po tym upgradzie komp nawet sie
nie uruchomi...