Re: FDD PROBLEM HELP !!!!!!

Autor: Jakub Bryl (jbryl_remove_this__at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 15 Aug 2003 - 21:16:39 MET DST

W artykule news:bhile2$n2p$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Marek Harmata z adresu <marek_at_lokoswiecim.com.pl> napisał(a):
> Witam wszystkich grupowiczów.
> Mam problem ze stacja dyskietek. TZn stacja fizycznie jest sprawna
> (próbowałem inną). Generalnie widać ją w biosie ale nie moge nic z
> dyskietek odczytać , nawet wystartować kompa z dyskietki (nie jest to
> wina systemu (WIN XP PRO). gdy ustwaie first boot device na floppy i
> wkładam dyskietke stacja zaczyna czytać (chyba 1 sektor) i wyskakuje
> komunikat I/O error... Jakieś pomysły ???

Może przez przypadek podłaczyłeś kabelek odwrotnie do gniazda w FDD. Kiedyś
z rozpędu tak zrobiłem, stacja była widoczna w BIOSie ale przez pół godziny
zastanawiałem się czemu nie działa poprawnie... ;-)

Pozdrawiam,

--
Jakub Bryl    GG: 2715980   e-mail: jbryl(at)poczta.onet.pl
"Któż umie tak jak Polak mówiąc milczeć, milcząc pić, tak