wyłaczone agp?

Autor: Robert S (salyga_robert_at_gazeta.pl)
Data: Fri 15 Aug 2003 - 20:47:30 MET DST

aida na kompie mojej dziewczyny pokazuje że agp jest wyłączone może ktoś mi
powie jak je właczyć
konfiguracja nastepująca
msi kt4v
axp 2.0
512 mb 333mhz kingston
gf4 4800se 128 vivo msi
win xp sp1

umnie na tym samym modelu płyty tyle że za 1.8 i gf3 aida pokazuje że mam
właczone

niestety niemam pojecia gdzie (i czy wogóle) można agp właczyć bios
przejrzałem ale opcji która by to właczała niewidze (niestety z anglikiem u
mnie cienko ale już od kilku lat do biosu zagladam i powoli sie ucze )
prosze pomóżcie za pomoc z góry dziękuje

ps. jednak chyba to wina xp ponieważ w me (co przedchwilą sprawdziłem)agp
jest właczone (też aida)