Re: Re[2]: Nagrywarki LITE-ON i pudelka ??

Autor: PrzemekP (antyspam_przemekp_at_icpnet.pl)
Data: Fri 15 Aug 2003 - 18:44:05 MET DST

Użytkownik "Coroner" <coroner_at_microtech.pl> napisał w wiadomoœci
> Witaj PrzemekP,
>
> W Twoim liœcie datowanym 26 lipca 2003 (00:23:07) można przeczytać:

> Nie roznia sie soczewkami, a czasem dostepu. Pisalem juz o tym prawie
> rok temu.

Sorry, ale różnica tylko w czasie dostępu to dla mnie za mało jak na inne
oznaczenie modelu i inny firmware. Przecież różnica w czasie dostępu z
czegoœ wynika - inny układ optyczny, inna mechanika. To, że inny jest czas
dostępu jest jedynie wynikiem jakiœ zmian wprowadzonych w sprzęcie lub
firmware - chociaż zmiany w firmaware raczej odpadajš, no bo niby czemu sš
osobne firmware'y dla modeli S i K?

--
Pozdrawiam,
PrzemekP