Re: Co jest z tymi Seagatami?

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Fri 15 Aug 2003 - 18:25:42 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Oledzki" <ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>
napisał w wiadomości news:bhilr8$7kc$1_at_news.jmg.pl...
> Witam,

> Czy to tylko ja mam takie szczęście czy teraz przyszła
> plaga na padające Seagate?

Właśnie mi również padł kolejny Seagate - pierwszy kupiłem na wakacje
tamtego roku i padł w grudniu, wymieniłem go na nowy, który padł 3 dni
temu - teraz czekam na kolejny. Jakbym mógł to bym zmienił firmę. Dodam,
że mam drugi dysk Quantum i chodzi już 3-ci rok bez problemu. A zawsze
miałem zaufanie do Seagate'a.