Re: Baracuda III + Low Level Format?

Autor: Kosh (kosh_at_no-spam!.wp.pl)
Data: Fri 15 Aug 2003 - 15:57:08 MET DST

"ponadtuzin" napisal(la) dnia 2003-08-15 14:58, te oto slowa:

> Low Level Format "wyłącza" uszkodzone (fizycznie i magnetycznie) części
> dysku, w związku z czym są one omijane i dlatego dysk może śmigać dalej bez
> problemu, mimo że miejscowo jest uszkodzony.

Za re-lokacje/izolowanie uszkodzonych sektorow w dyskach twardych
nie jest odpowiedzialne formatowanie niskopoziomowe !.

> Moje pytanie: czemu jest niewskazane używanie LLF w nowych dyskach i czym
> grozi jego użycie?

Ile razy mozna pisac, tlumaczyc !. Czytaj archiwum !.

Formatowanie nisko-poziomowe wykonywane jest wylacznie raz, w
procesie produkcji dysku !. Uzytkownik nie ma mozliwosci zmiany
organizacji geometrycznej dysku (do tego wlasnie celu sluzy "fabryczny"
LLF ) !!!.

--
Best regards, Kosh                      kosh(at)khn(dot)multinet(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest na to, by szukac prawdy, a nie by ja posiadac"