Re: [UWAGA] info do straznikow NTG

Autor: Michał Krüger (mikkele_at_tenbit.pl)
Data: Fri 15 Aug 2003 - 14:35:14 MET DST

Użytkownik "Marco" <notrue_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Głupia argumentacja
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ten kwiatek udowadnia, że sztuka epistolarna nie jest
Twoim konikiem. Chłopcze, waż lepiej słowa, bo są tu
jedynym świadectwem Twojej kultury osobistej.

> - zauważ że ktoś kto odpowiada "NTG" nie wygenerował
> wcale posta nie na temat grupy - "winnym" takich
> odpowiedzi jest autor posta NTG. Jeśli skończy się
> zadawanie pytań nie na temat to też nie będzie
> odpowiedzi NTG.

Moje dzieciaki argumentują swoje zachowanie w ten
sposób "BO ON ZACZĄŁ". W pewnym wieku człowiek wyrasta
z takich zachowań. Jak widać - nie wszyscy...

> Jestem przekonany, że gdyby nie odpowiadać
> ludziom, że ich posty są nie na temat wkrótce zalałaby nas fala pytań o
> Gadu-gadu, Outlook Express, wirusów itp.

...i w zwiazku z tym, że TY "jesteś przekonany" - MY
wszyscy musimy czytać Twoje twórcze posty. Pomyśl, że
nie jestes jedynym, dla którego ta grupa istnieje.

Jeśli komuś nie podobają się komentarze NTG to
przyjmij to do wiadomości, rozważ to, pomyśl o tym
zanim następnym razem naciśniesz "WYSLIJ", ale proszę
nie przekonuj tych ludzi, że nie mają racji. Ja również
miałem kiedyś taki okres w życiu, gdy myślałem, że
pozjadałem wszystkie rozumy. Z tego również się wyrasta.

Życzę Ci na przyszłosć więcej pokory i rozwagi...

michał