Baracuda III + Low Level Format?

Autor: ponadtuzin (ponadtuzin_at_nie_spamuj.o2.pl)
Data: Fri 15 Aug 2003 - 12:37:50 MET DST

W moim dysku 40GB (baracuda 3) wyskoczyło sporo badów, co uniemożliwia
normalne działanie kompa (format nawet nie chce się zrobić - wyskakuje po
kilku godzinach Aborted), SeaTools pokazują SMART failure. Podzieliłem na 2
partycje - 4 i 15gb, pierwsza sie nie sformatowala, druga tak. Kiedys na
takie bolączki (i większe typu upadek ze schodów) robiłem Low Level Format i
było git, ale słyszałem, że na nowych dyskach tego się nie robi. Czy to
prawda, czym to grozi i czy ktoś tak zrobił?
Dzięki za info - pozdrawiam!