Re: Wlutowanie tranzystorów na płycie głównej - gdzie w Trójmieście ?

Autor: Harpoon (harpoon_at_finskog.com.pl)
Data: Fri 15 Aug 2003 - 11:28:01 MET DST

Użytkownik "Tomek 'Tommy' Dębiński" <tdebinski_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bhi2qj$smc$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> Na plycie glownej strzelilo mi pare tranzystorow :(
> Poza tym dziala ... np przez okolo minute a czasem nawet 15 minut,
> a nastepnie wariuje :|. Mozna wejsc do BIOS'u.
>
> Czy znajde gdzies w Trojmiescie kogos kto wymieni mi te tranzystory
> i wie jak sie za to zabrac (czyt. nie popsuje reszty plyty) ?
>
> Bardzo prosze o pomoc
>
> Pozdrawiam
> Tomek Dębiński
> tdebinski_at_poczta.onet.pl
> http://tdebinski.republika.pl

Pytanie czy warto ? koszt wykonania tego może być taki że bardziej opłaci
się nową płyte kupić (części usługa itp) same części
moga być dość drogie ze nie wspomne o uciążliwości lutowania na tych
wielowarstwowych laminatach uzywanych dokonstrukcji płyt. Pozatym jeśli
tranzystory strzeliły to mui być jakaś tego przyczyna, nie ma gwarancji ze
po wlutowaniu nowych one tez nie polecą po jakmś czasie.
IMHO Lepiej nowa płyte kupić

Harpoon