Re: jak odkleic radiator z radeona??

Autor: Szymon Osiecki (mooscimol_at_wytnijto.o2-pl)
Data: Fri 15 Aug 2003 - 07:19:09 MET DST

sliver napisał(a):

> Jak odkleic radiator z sapphira 9100?? Robil to juz ktos na tej
> karcie??

Ja. Podłożyłem kilkukrotnie złożoną kartkę papieru pod radiator, włożyłem
duzy płaski śrubokręt pomiędzy róg radiatora i kartkę i delikatnie
podważyłem - po chwili radiator odskoczył bez większych problemów. Aha,
karta wcześniej porządnie wygrzana w 3D.

> Slyszalem cos o metodzie z zamrazarka ale czy to jest
> bezpieczne i na jak dlugo chlodzic karte??

Też słyszałem, ale tego spróbowałbym, gdyby radiator się mocno trzymał.

> Czym usunac resztki kleju z chipu??

Benzyną kosmetyczną, papierem ściernym?

--
Pozdrawiam,
 Szymon                       mailto:mooscimol[at]o2[dot]pl