ASUS A7V600 i dziwna sprawa?

Autor: kulwis (kulwicki_at_poczta.fm)
Data: Fri 15 Aug 2003 - 02:03:44 MET DST

Posiadam w/w plyte, procesor Athlon XP 1700+ i pamiec Kingston'a 400 MHz. Je
szcze nie mam zainstalowanego systemu operacyjnego a juz niepokoi mnie jedna
rzecz. Na samym poczatku chcialem sprawdzic jak sie podkreca procesor na tej
plycie i o dziwo komputer wstaje, ale zawsze procesor wyswietla mi sie jako
XP 1700+. Gdy ustawie mu super max ustawienia to nie wstanie, wiec tutaj jes
OK. Moje pytanie brzmi dlaczego jak uruchamiam komputer to za kazdym razem m
am XP 1700+ jezeli w rzeczywistosci jest inaczej ustawiony w biosie? Posiada
m najnowszy bios 1005.
Za wszelkie info serdeczne dzieki.