Re: popupy - już dość

Autor: Marcin G (marci_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 15 Aug 2003 - 00:21:54 MET DST

> te strony wlasnie nie sa "czyste"

> to nie pomoze

> to tez nie wiele da, wiem z wlasnego doswiadczenia. Ja stosuje NIS (Norton
Internet Security ) + SpyBlocker

> --
> "Legendy są wiecznie żywe. X-Men'ów nie można zwyciężyć"
>
> Pozdrawiam
> Łukasz Logan

Ja używam Adaware 6 i w zasadzie jest ok. Wyłapuje jakieś 80% "chłamu".
Wstawiłem w autostart (Ad-watch monitoring). Za te reklamy, o ile dobrze
wiem, odpowiedzialny jest np. Gator, Bonzy Buddy (czy jak mu tam) i kilka
innych Poszukaj w menadźerze zadań i wywal podejrzane aplikacje najpierw z
ramu a potem z dysku

pozdrawiam
Marcin