Testownie RAMU !

Autor: GCh (gchojna_at_onet.pl)
Data: Fri 15 Aug 2003 - 00:24:48 MET DST

Jakie programy do testowania RAM znacie i cenicie ?
Używacie takiego np DocMemory ?
Ile cykli taki progarm musi przelecieć bez błędów zeby uznać że pamięci są
dobre ?

Zapuściłem w pracy na pięciu markowych kompach i jeden zawis po 77cyklach -
5,5 godziny, drugi 77 cykli 4,5 godziny - pozostałe pracowały jeszcze jak
wychodziłem.

Trochę się zdziwiłem - sprzet markowy a tu już 2 zwisy (kompy pracują bez
problemów)? Czy może z programem coś nietak ? (wersja 1.1 nie najnowsza)

Fajnie by było mieć jakiś wiarygodny tester pamięci bo komp mi się wiesza i
nie moge zlokalizować co jest uszkodzone.

Może znacie jakiś tego typu tester do procesora i płyty(chodzi mi o jego
wiarygodność więc chyba musiłby się uruchamiać z dosa jak DocMemory)?

Pozdrawiam
Grzegorz Chojnacki