Re: Monitor

Autor: Santana (santana_at_poczta.fm)
Data: Thu 14 Aug 2003 - 21:53:54 MET DST

Użytkownik "Tomasz Jurgielewicz" <tom_m_at_lpa.a3.pl> napisał w wiadomości

> Producent twiedzi że nie ma żadnego ujemnego wpływu. Wymaga to innej
> nieco konstrukcji dział elektronowych. Konkretnie o większej emisji. Nie
> jest to trudny warunek, a producent zyskuje marketingowy argument. Co
> więcej taki kieskop powinien mieć teoretycznie większą trwałość niż
zwykły.

Daj Boże. Stara teoria głosi że im więcej jasności i kontrastu, tym krótsza
zywotność kinola. Ale świat się zmienia i być może stare teorie trza odłożyć
do lamusa. Niemniej miałem do niedawna absolutnie innowacyjny TV Philipsa
(świetny, ponadprzeciętny kolor i kontrast) i .......po dwóch latach
wylądował na śmietniku (8k zł w plecy) z powodu zaprzestania współpracy
przez kinol właśnie. Wymiana oczywiście całkowicie nieopłacalna ;) To
zresztą ogólnoświatowa tendencja. Nie będziemy produkować wiecznych rzeczy,
bo kto kupi nasz następny produkt w epoce nadprodukcji ?? Od tego czasu
podchodze do współczesnego marketingu z pewną dozą nieśmiałości. W związku z
powyższymi doświadczeniami niezwykle ucieszyła mnie trzyletnia gwarancja na
Mitsu, 36 miesięcy psychicznego luzu to naprawde coś :)
Pozdrawiam i nieustannie życze podwyżki :) (choćby w zamian za niezwykłą
aktywność)
Jac