Re: Lamerskie pytanie Celeron 2GHz i ch³odzenie

Autor: Tomasz Jurgielewicz (tom_m_at_lpa.a3.pl)
Data: Thu 14 Aug 2003 - 17:29:39 MET DST

> Powiem tylko jeszcze ¿e w instrukcji nie ma s³owa o tej podejrzanej folii, w
> ka¿dym b±d¼ razie o jej zci±ganiu ... ale z tego co mi wiadomo proca powinno
> siê posmarowaæ jak±¶ past± przewodz±c± ciep³o.. pytanie tylko czy bezpo¶rednio.

Po pierwsze:
Na pude³ku jest napisane: "This product is intended to be professionally
installed.". Z tego wniosek ¿e jak nie masz pojêcia jak siê za to zabraæ
nie jest to "professionally". Wykonana przez Ciebie próba amatorskiej
instalacji jest jak widaæ z gruntu b³êdem.

Po drugie:
Wewn±trz jest ksi±¿eczka z "komiksem" na koñcu. Ów rysunkowy przewodnik
w kilku krokach pokazuje ¿e nale¿y zwolniæ blokadê gniazda procesora,
w³ozyæ procesor, zamkn±æ blokadê, za³o¿yæ radiator, zamkn±æ ramiona
dociskowe. Koniec. Nie ma nic na temat wnikania w konstrukcjê i
demolowania radiatora. Nie ma te¿ nic na temat smarowania procesora
jakimi¶ wynalazkami.

Wniosek:
Niech szlag nie trafia Intela tylko ignorantów, którzy pchaj± ³apy do
komputera pomimo ¿e nie maj± elementarnej wiedzy na ten temat i na
dodatek nie umiej± znale¼æ informacji w instrukcji.

Tom