Re: Lamerskie pytanie Celeron 2GHz i ch³odzenie

Autor: george_at_ssk.pl
Data: Thu 14 Aug 2003 - 16:32:59 MET DST

> Tak, koniecznie

> A moze jest na jakis rysunkach to pokazane !?

W³asnie to mnie zdziwi³o.. nie ma nic takiego pokazanego aby
usun±æ tê foliê :((

> bezpo¶rednio.
>
> Wlasnie to pod ta folia jest ta pasta.

No to ³adnie.. proc chodzi od miesi±ca z t± foli±... trochê siê grzeje ...
jakie¶ 57 stopni wiêc zacz±³em siê zastanawiaæ co jest grane.

No ale ¿eby w instrukcji obs³ugi nie podali tak wa¿nej informacji... niech
szlag trafi Intel. Ciekawe czy gwarancjê by mi uznali jakbym im pokaza³ tê ich
instrukcjê obs³ugi proca.

George

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl