Re: dyski twarde

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_no_spam.cyberion.pl)
Data: Thu 14 Aug 2003 - 13:12:55 MET DST

Daniel /DantHe/ Bilski wrote:
> Witam,
>
> Zamierzam zakupic HDD, zastanawiam sie nad tymi:
>
> Caviar 80GB, 7200, ATA/100, 8MB cache 420,-
> Maxtor 80GB, 7200, ATA/133, 8MB cache 450,-
> Seagate Barracuda 7200.7 80GB 360,-
>
> ostatni ma mniej cache, wiec moze byc wolniejszy w uzytkowaniu
>
> Zalezy mi na tym zeby byl szybki, cichy i trwaly (najlepier 3 lata
> gwarancji). Mam kontroler ata133 wiec moze maxtor?
>
> ktory byscie polecili?

Kazdy ma swoje zdanie, wiec musisz sobie sam wybrac.

Caviar daje Ci 3 lata gwarancji..
dobry dysk... szybki... ale neistety do cichych nie nalezy..
uzywam od kilku miesiecy i wlasnie mam zamiar wymieniac.

Seagate sa ciche... ale nei znam wydajnosci .. mam uraz do tej firmy :)

Maxtor daje 3 lata dopiero od dyskow powyzej 80GB. Z opisow
wynika ze sa cichsze do Cavairow. Dzisiaj wlasnie sobie sprawdze,
jako ze ma przyjechac piekna sztuka 160GB.

Reasumujac ... sam wybralem maxtora i dziwnym by bylo gdybym polecal
innego. Problem w tym ze dopiero wyzsze pojemnosci maja 3 lata gwarancji.

Zwracaj uwage na fakt gwarancji... niektore sklepy, co prawda nie znam z
praktyki,
ale spotkalem sie z wieloma komentarzami na ten temat, mimo ze
producent daje 3 lata gwarancji udzielają zaledwie rocznej klientowi
koncowemu.

pozdr.
Przemek.