Asus p4xp-x niewielki problem

Autor: starszy (s.t.a.r.s.z.y_at_NOSPAMwp.pl)
Data: Thu 14 Aug 2003 - 12:22:52 MET DST

Witam kupiłem płytce główną Asus p4xp-x pod p4 i mam z nią małe problemy
1. po włączeniu listwy zasilającej od razu zapala się dioda zasilania na
obudowie, gaśnie dopiero po włączeniu i wyłączeniu komputera, nie można
również włączyć komputera przez hotkey, bezpośrednio po włączeniu listwy,
dopiero jak poprzednio , po włączeniu i wyłączeniu komputera
2. po zresetowaniu komputera przez ctrl+alt+del klawiatura nie działa
prawidłowo, tzn. reaguje tylko na te 3 przyciski wciśnięte razem, żadne inne

nie wiem czy to norma dla tych płyt czy tylko z moja są problemy, będę
wdzięczny za info od użytkowników Asusa p4xp-x i innych Asusów