POMOCY_nagrywarka LG16x10x40x

Autor: Cypher_MrG (NOSPAM_cypa_at_poczta.fm)
Data: Thu 14 Aug 2003 - 10:34:26 MET DST

Witam,

Mam kolejny problem:( Po czyszczeniu nagrywary (soczewki itp) powietrzem
(wczesniej nawet nie krecila plytami po wlozeniu) ,nagrywarka zaczela krecic
plytami ale nie czyta CD tloczonych oraz CDR ale za to czyta bardzo dobrze
(bez bledow) CDRW i nagrywa CDRW rowniez....
Gdzies dogooglowalem sie zeby poregulowac moc itp Lasera ale u mnie w
nagrywarce sa 2 rezystory regulowane przy glowicy nie wiem do czego sluza
(jak by byl 1 tak jak w mojej wierzy to bymn wiedzial:D )...PROsze moze z
was ktos sie orietuje co zrobic.....czy oplaca sie regulowac i jak najlepiej
do tego podejsc
Z gory dziekuje za odp...

ps. Nagrywara ma ok 1.5 roku...

Pozdrawiam