Re: Najchlodniejszy wspolczesny procesor/dysk?

Autor: zgreg (zgreg_at_op.pl)
Data: Thu 14 Aug 2003 - 09:00:30 MET DST

alkos wrote:

> radiatorów

> za

> serio? Jakie? szczegóły?

Tez o tym czytalem w roznych miejscach. To bardzo logiczne. W tym co
robia, najwazniejsza jest niezawodnosc. Gigantyczna ilosc czasu spedzili
nad opracowaniem programow na starych procesorach (poznali je od
podszewki i znaja ich najslabsze strony) i to im w zasadzie dziala
prawie calkowicie niezawodnie. Wymiana na najnowsze cuda techniki
moglaby zaowocowac nieoczekiwanymi zachowaniami takich CPU (to juz sa w
zasadzie zupelnie inne procesory, stare programy moglyby "nie chodzic"
na nich tak samo, jak na nowych i nie mam tu bynajmniej na mysli
predkosci dzialania). Poza tym: im mniejsze sa struktury krysztalowe
CPU, tym bardziej podatne sa na promieniowanie (kosmiczne).