Re: Athlon 3200+ a zegar 2200 ?

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Thu 14 Aug 2003 - 01:15:59 MET DST

Użytkownik "johnnie_w" <hubo1_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> To glownie chwyt marketingowy AMD. Oznaczenie typu 3200+ ma sugerowac

to nie sugestia tylko fakt

> iz procesor, mimo nizszego taktowania, dorownuje wydajnoscia prockowi
> taktowanemu 3200Mhz ze stajni Intela.

bo dorównuje

> AMD zostalo nieco w tyle w
> megahercowym wyscigu i zmieniajac nazewnictwo chcieli pewnie
zatuszowac ten
> fakt.

Raczej chcieli, żeby ludzie nie patrzyli na cyferki (że niby czym wyższa
tym lepsza) tylko na faktyczną wydajność. Po prostu AMD ma inne
rozwiązania (oczywiście w pewnym stopniu, bo też zwiększają taktowanie)
na osiąganie określonych wydajności. A co komu bardziej odpowiada niech
każdy sam zdecyduje.