Re: Nie startuje mi nowy komputer :(

Autor: george_at_WYTNIJTOssk.pl
Data: Wed 13 Aug 2003 - 16:16:30 MET DST

> Wlasnie zlozylem nowego kompa i nie startuje. Czego to moze byc wina ?
> Dodam, ze jest to na asus p4p800 + procesor 2,4 800 mhz. No i jak nie ma
> wlozonej pamieci to pisczy o bledzie. Jak wloze to jest cisza, ale nie
> startuje (monitor sie nie wlacza). Czy to moze byc wina pamieci ? Bo wkaldam
> taka stara no-name 128 mb 266 mhz ktora nie dzilaa wszedzie.
>
> Fantom
> ps. Moze ktos wie gdzie ja w wiosce zwanej Szczecinem moge kupic pamieci 256
> MB 400 MHz o CL mniej niz 3 (Kingston, TwinMos itp ?)

(Nie mam takiej płyty)

Czy jest zasilanie płyty ? (świeci dioda na płycie po włączeniu wtyczki do
kontaktu).
Czy po naciśnięciu przycisku zapalają się jakieś inne diody na płycie / panelu
frontowym ?
Czy po naciśnięciu przycisku komp wydaje jakieś dzwieki z beepera, a może
panuje kompletna cisza ?

1. Wyczyścił bym bios ( jumper - instrukacja płyty).
2. Zmieniłbym zasilacz na chwilę na inny.
3. Zmieniłbym grafę na inną.

George