Re: notebook ARISTO - opinie?

Autor: Przemysław Raczek (przemek_at_radiozet.pl)
Data: Wed 13 Aug 2003 - 15:26:34 MET DST

Użytkownik "Rafał Brzoskwinia" <brzosk_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jarosław Marek" <jaromaro_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości

> na
> >

> Centrino to tak naprade technologia dla osob ktore duzo podrozuja.
> Aristo to notebooki z dolnego przedzialu jakosciowego.
> Ale skoro zalezy ci na tej technologi i nie bedziesz duzo przenosil tego
> notka
> To moze sie sprawdzic.
> Uwazaj na odudowe. zazwyczaj to pierwsza rzecz ktora ulega uszkodzeniu w
> niemarkowym sprzecie.
> Rafal

a i nie spodziewaj się jakiejkolwiek pomocy technicznej na poziomie.
Zapomnij o instalacji nowszych os-ów bo nie będzie sterowników
A jak Ci pęknie obudowa to se skleisz plastrem i będziesz miał tani
fajny laptop.
Zresztą sprawa jest prosta - cena nie bierze się znikąd - zwłaszcza niska

pozdrowionka

przemek