Re: XP i 98

Autor: Roy (roy_gdansk_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Aug 2003 - 11:51:28 MET DST

"andie" <thinker_at_konto.pl> wrote in message
> Witam.
> Zapewne dla niektórych to pytanie wyda się za nader banalne, a może i
> śmieszne, ale dla mnie tak nie jest i jest to w tej chwili sprawa życia i
> śmierci ;)
> Mam 2 partycje i na dysku C winde XP. Chcę zainstalować Win 98 na D:, i
nie
> wiem, po prostu NIE WIEM!! jak się do tego zabrać, żeby czegoś nie
> schrzanić. Instalkę mam na C:
> Dzięki za życzliwość.

kiedys to zrobilem - chodzilo wprawdzie o win 2k ale pamietam ze nalezalo
ostro namieszac z komuterem wlacznie ze zmiana jakis wpisow w bootsectorze -
instrukcje znalazlem na jakies stronce internetowej teraz nie pamietam
adresu. Jezeli zainstalujesz 98 na tym samym dysku co winxp to bootloader
win 98 zamaze zawrtosc MBRa i nie bedziesz mogl uruchomic winxp - sadze ze
mozna by bylo wtedy zyc konsoli ozdyskiwania i moze udalo by sie ustawic tak
zeby byly te 2 systemy do wyboru - niegdy jednak tak nie rozbilem i nie
gwarantuje ze to zadziala. Jedyny 100% pewny sposob to instalacja win98 jako
pierwszego a potem na drugiej patrycji xp. Wtedy przy starcie masz wybor
jaki system zaladowac.
Roy