Re: Epox 8RDA+ czy Asus A7N8X-X ?

Autor: maciek/P (PrucnalM_at_marketing-house.pl)
Data: Wed 13 Aug 2003 - 10:11:25 MET DST

Użytkownik "kordiusz" <kordiusz_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Odlozylem troche kasy i zamierzam unowoczesnic troche moj nieruszany od
2,5
> roku komp. Zdecydowalem sie na Athlona XP 2000+ ale mam problem z wyborem
> plyty glownej. Znajomi polecajom mi Epoxa 8RDA+ lub Asusa A7N8X-X. Jak
> uwazacie czy to dobre plyty? Ktora znich jest lepsza? A moze jest jakas
> jeszcze lepsza do ok. 450zl?
> Z gory za wszelka pomoc dzieki.
> kordiusz.

O ile pamietam, a pisze z pamieci wiec moge sie mylic, to
ten asus jest na nForce Ultra 400 a epox nie.
za to w epoksie jest lepszy dzwiek (slyszalem z roznych zrodel ze w asusie
sa z tym problemy)
czytalem tez gdzies, chyba na www.komputronik.pl , ze asus mimo
ze na nForce Ultra 400 to nie ma dwukanalowej obslugi pamieci.