Re: xp

Autor: towarzysz Vader (vader_at_rzeszow.wywalto.net)
Data: Wed 13 Aug 2003 - 10:05:56 MET DST

pol98 wrote:

> mam celka 900Mhz i 288MB Ram
> czy to napewno wystarczy by zainstalowac Windowsa XP??

By zainstalować wystarczy. O pracy zapomnij. :-))) Do swoich 256
dokupiłem ostatnio 512 i dopiero wtedy xp zaczął rozsądniej gadać.

Mógłby mi jednak ktoś powiedzieć dlaczego ten ciulowy system pomimo tak
sporej ilości pamięci nadal korzysta ze swapa. Linux na tym samym
komputerze swapa jeszcze nie powąchał od momentu zwiększenia ilości pamięci.

--
towarzysz Vader - vader_at_rzeszow.wywalto.net
         http://www.rzeszow.net/