Re: Zawartość płyt CD

Autor: Miiiixxo (mixxos_at_ANTY-ANTYwp.pl)
Data: Wed 13 Aug 2003 - 07:27:35 MET DST

Robert napisał(a):

> Witam!
> Od jakiegoś czasu wystepuje u mnie problem z odświeżaniem
> katalogów CD. Otóż, gdy włożę jakąś płytkę do napędu, a potem ją
> wyjmę, następnie włożę drugą to wyświetla mi się zawartość
> poprzedniej. Czy jest to sprawa ustwień, jeżeli tak to jakich? Czy
> może sprzętu. Mam 3 napędy CD na wszystkich występuje ten sam
> problem. System to WinXPProf.SP1

to jest normalne (w plytach ktore nie maja tzw startera-czyli ze ma
wystarowac automatycznie)- jezeli sie nie myle w exploratore
(tak samo z dyskietkami)

widok -odswierz

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<