Re: xp

Autor: Santana (santana_at_poczta.fm)
Data: Wed 13 Aug 2003 - 00:25:02 MET DST

Użytkownik "pol98" <pol98_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Bill

> grafa to GF2MX400 ale mam dysk Barakuda II 13 GB 7200 obrotów ale chodzi
mi
> tylko na ata 33 bo taki mam kontroler na płycie, czy nie bedzie troszke za
> wolny??
> Jak podzielic ten dysk na partycje ??

Grafa wystarczy. Dysk podziel po prostu na połowe. XP pójdzie spoko na
Twojej konfiguracji, ale pamiętaj że zajmuje dużo więcej przestrzeni
dyskowej niż np. 98. Uruchamia się i zamyka również dłużej. Możesz też
zainstalować obydwa systemy dla porównania. Proponuje w tym wypadku zacząć
od instalacji '98 :) Jeśli nie odpowiada Ci W'98, to z praktyki proponuje
W2k a nie XP. To oczywiście moje subiektywne zdanie, i zapewne zaraz pojawią
się zaprzysięgli przeciwnicy tego rozwiązania.
Poydrawiam