Sieci bezprzewodowe - propozycja rozwiazania

Autor: Kamil (komp4u_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 12 Aug 2003 - 22:50:30 MET DST

Witam,
zwracam sie z prosba o zaproponowanie przykladowego rozwiazania
i przyslanie oferty cenowo - sprzetowej dla mojej sieci

Chcialbym w mojej wiosce podlaczyc sobie SDI albo jakies
inne lacze z TP i potem podzielic sie z nim z sasiadami
tylko ze odleglosci sa chyba znaczne i trzeba by czesc
sieci wykonac technologia radiowa.

Dokladny plan sieci jest w pliku:

http://republika.pl/kamil_p/plan.jpg

Wzdluz drogi rosna dosc gesto duze drzewa ale widac z punktu A pkt C

W przyszlosci chcialbym podlaczyc kolejnych uzytkownikow,
i chcialbym zeby siec byla tak zrobiona zeby to umozliwila

Jakich kart sieciowych uzyc ? bezprzewodowych ? kabli uzyc ?
Tak zeby potem mozna bylo podlaczac radiowo kolejnych uzytkownikow ?

Chodzi mi o jakies niedrogie rozwiaznie, nie musza to byc karty
z najwyzszej polki, takie w miare dzialajace.

Z gory dziekuje za wszelkie porady i czekam na propozycje oferty

Z pozdrowieniami

Kamil