Re: Formatowanie

Autor: Studi (pawel_studi_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 12 Aug 2003 - 20:40:59 MET DST

> Użytkownik "Studi" <pawel_studi_at_WYTNIJTOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> nikt
> dane

> Proponuje przeinstalować system na czysto z normalnym formatem
> po czym wgrać do pełnej objętości np divixy (może być jeden tylko nazwe mu
> pozmieniaj) i tak az zapełnisz prawie cały dysk
> po czym defrag skasowac divixy znowu defrag i już niewiele powinno zostać do
> odczytania no chyba że ktos dysponuje super specjalistycznym sprzetem
> Proces co prawda długotrwały ale powinien być na tyle skuteczny zeby nie
> [...]
Dzięki Harpoon.
Powiedz mi tylko jedną żecz - czy trzeba przeinstalować cały sytem, czy może
wystarczy tylko usunąć pliczki, zrobić defrag zasypać miejsce śmieciami,
usunąć je i znów zdefragmentować.
Gdzie jeszce mogą kryć się zapisane ważne informacje które nie powinny
zobaczyć światła dziennego :).

Wypowiedź drugiego rozmówcy też jest ciekawa tylko, że ja większość plików już
usunąłem i nie wiem czy program teraz coś da.
W jego opisie jest, że to poprzez niego trzeba usunąć pliczki.

Pozdrawiam Studi